palavre
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Ultimele subiecte
» PSORIAZIS
Vin Oct 30, 2015 9:20 pm Scris de Admin

» Cele 7 rugi din „Tatal Nostru”
Mar Aug 27, 2013 7:35 pm Scris de Admin

» Chakrele si activarea lor Purificarea si Echilibrarea CHAKRELOR
Mar Aug 27, 2013 7:28 pm Scris de Admin

» VINDECATORI DIN MANASTIRI
Mar Aug 27, 2013 7:24 pm Scris de Admin

» Zece secrete ale longevitatii despre care nu va vorbeste medicul
Mar Aug 27, 2013 7:17 pm Scris de Admin

» METODE DE PURIFICARE A ORGANISMULUI si cateva leacuri de sezon
Mar Aug 27, 2013 7:15 pm Scris de Admin

» Cel mai ieftin remediu natural pentru cancer şi bolile infecţioase
Vin Noi 16, 2012 8:49 pm Scris de Admin

» Obezitate
Vin Oct 26, 2012 3:49 am Scris de Admin

» Orzul - o planta miraculoasa
Joi Sept 27, 2012 9:00 pm Scris de Admin

Forum
Join turbo's empire
STIRI, VEDETE, SANATATE, Top66 Statistici Intercer 2.0 - Mai aproape de cer
Conectare

Mi-am uitat parola

TRAFIC

Trucuri simple ca sa ai un somn linistit si odihnitor

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Trucuri simple ca sa ai un somn linistit si odihnitor

Mesaj Scris de Admin la data de Sam Iul 03, 2010 7:52 pm

Somnul inseamna energie, tonus bun si echilibru. Sunt zile insa in care stresul, tensiunile de zi cu zi sau emotiile puternice isi pun amprenta asupra calitatii somnului nostru.

Si alimentatia joaca un rol foarte important pentru odihna zilnica. Un ritm de viata dezordonat, mesele dese, bogate in grasimi si pe fuga inseamna si un somn agitat, cu multe cosmaruri. The-perfectshape.com ofera cateva ponturi pentru ca tu sa dormi profund in fiecare noapte.

Laptele cald seara, inainte de culcare, va face minuni pentru orice persoana obosita, care adoarme greu. La fel si bananele, care contin serotonina si magneziu, cu efect asupra relaxarii musculare.

Ceaiul de musetel s-a folosit din cele mai vechi timpuri pentru efectul sau calmant. Daca ai probleme cu somnul, o cana de ceai fierbinte inainte de culcare te va ajuta sa dormi linistit.

Mierea este si ea recomandata persoanelor care au probleme cu somnul. Studiile recente ale cercetatorilor americani au aratat ca glucoza din miere stimuleaza creierul pentru a reduce cantitatea de hormoni responsabili pentru starea de agitatie.

Cartofii sunt si ei recomandati pentru efectul lor relaxant. Poti consuma la masa de seara cartofi nature, sau copti, alaturi de o cana de lapte cald. Migdalele si dovleacul sunt leacuri pentru persoanele agitate, care nu se pot odihni.

Nu uita ca alimentatia este esentiala pentru sanatatea ta. Ea influenteaza toate procesele care au loc in organismul nostru, iar o alimentatie echilibrata si sanatoasa inseamna si un somn bun si mai multa pofta de viata.
avatar
Admin
Admi
Admi

Mesaje : 898
Data de inscriere : 23/05/2010

http://palavre.expressforum.org

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum